Často kladené dotazy (FAQ)
Zákaznická podpora
Pred kontaktovaním zákazníckej linky sa prosím pozrite na stránku dodacích a platobných podmienok, kde uvádzame všetky potrebné informácie k online nákupu.
Po - Pia 09:00-16:00
Objednávky
Ako objednať
Ak hľadáte konkrétny produkt, využite okienko na hľadanie. K zadanému heslu zobrazíme zodpovedajúce produkty.
Vyhľadávať je možné aj pomocou kategórií. Zvoľte pre aké zviera potrebujete vyhľadať produkty následne jednotlivé kategórie alebo upresnenie tovaru, až sa dostanete k cieľu.
Prvý krok nákupného košíka vám zobrazí zoznam vložených položiek, tu je možné vložiť aj prípadné zľavové kupóny, treba ich potvrdiť tlačidlom "Pridať".
V druhom kroku zvolíte spôsob dopravy a platby.
V poslednom kroku objednávky je potrebné zadať Vaše osobné a dodacie údaje, prípadne fakturačné údaje pokiaľ sú iné.
Pred odoslaním objednávky je potrebné potvrdiť súhlas s obchodnými podmienkami a podmienkami ochrany osobných údajov.
Stav objednávky
Objednávky prijaté vo všedné dni sú spracované počas 24 hodín. Objednávky prijaté počas víkendu alebo sviatkov sú spracované nasledujúci pracovný deň.
Pre presný stav objednávky je možné kontaktovať náš zákaznícky servis.
Kontakty nájdete tu
Zmena alebo zrušenie objednávky
V prípade, že tovar práve nie je skladom alebo je vypredaný, bude objednávka odoslaná bez neho a zákaznícky servis Vás o tejto situácii bude informovať e-mailom. Nahradiť chýbajúci tovar iným produktom bohužiaľ systémovo nie je možné. Pokiaľ je v objednávke uplatnená akčná zľava, táto zľava nemusí byť nahradená. Zmena alebo zrušenie objednávky je možné iba bezodkladne po odoslaní. V tejto žiadosti prosím kontaktujte náš zákaznícky servis, kontakty tu. Náš systém odovzdáva objednávky na sklad tak rýchlo že neskoršia dodatočná úprava bohužiaľ nie je možná.
Obchodné podmienky
Platba
Platobné metódy
Platba kartou online | Platba prebehne ihneď presmerovaním na platobnú bránu |
---|---|
Platba dobierkou | Platba prebehne pri odovzdaní tovaru kuriérovi zvoleného prepravcu, poplatek za dobírku je 1,60€. |
Platba v hotovosti pri prevzatí | Platba prebehne v hotovosti alebo platobnou kartou až pri odovzdaní tovaru na predajni |
Stav platby
Online platba prevedie okamžite peniaze na objednávku z Vášho účtu k nám.
Pokiaľ ju však vo svojom bankovníctve neevidujete, kontaktujte náš zákaznícky servis ktorý Vám ponúkne riešenie.
Platba zlyhala
Pokiaľ sa vám nepodarilo dokončiť online platbu, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Objednávky ku ktorým neevidujeme platbu systém po dvoch dňoch automaticky stornuje.
Faktury
Faktúru vám systém odošle do e-mailu automaticky vo chvíli, keď je vaša objednávka spracovaná a pripravená na odovzdanie zvolenej prepravnej spoločnosti.
Faktúra nie je výzvou na platbu, jedná sa iba o zaslanie daňového dokladu k vašej objednávke.
Doprava
Možnosti dopravy
Druh dopravy | Objednávka do 60 € |
Objednávka nad 60 € |
DPD (do 50 kg) | 4,50 € | ZDARMA |
Packeta (do 4,99kg, najdlhšia strana do 50 cm)
|
3,49 € | ZDARMA |
Packeta (5-15kg, najdlhšia strana do 50 cm)
|
3,99 € | ZDARMA |
Dodanie na pobočku Petcenter
(nejedná sa o rezerváciu tovaru na prodajni)
|
1,49 € | ZDARMA |
Dodacia lehota
Objednávky prijaté cez víkend a počas sviatkov sú spracované a odovzdané na prepravu nasledujúci pracovný deň.
Termín doručenia zásielok nie je voliteľný.
DPD | Štandardná dodacia lehota v SR sú dva pracovné dni (pre objednávky vytvorené do 16:00). |
---|---|
Osobní odběr na prodejně | Objednávky sú odosielané z centrálneho skladu. Expedícia objednávok na odberné miesta prebieha vždy v Piatok, preto môže doručenie objednávok na odberné miesto vytvorených začiatkom týždňa trvať aj viac ako 5 pracovných dní. Objednávka bude na Vami vybranej predajni na vyzdvihnutie po dobu 7 dní. |
Sledovanie zásielky
Vo chvíli, keď Vaša objednávka bude pripravená na expedíciu, odošleme vám e-mailom faktúru a následne sledovacie číslo zásielky.
Číslo zásielky nie je totožné s číslom objednávky.
Zásielku je možné sledovať podľa zvoleného prepravcu na týchto stránkach: | |
---|---|
Zásielky DPD | https://www.dpd.com/sk/sk/ |
Osobný odber | Osobný odber Objednávky s osobným odberom na niektorej z predajní PetCenter nie je možné. |
Poškodená zásielka
Pri všetkých typoch prepráv odporúčame pred prevzatím zásielky skontrolovať neporušenosť prepravného obalu.
Na pohľad poškodenú zásielku odporúčame prevziať s výhradou alebo vôbec a následne kontaktovať náš zákaznícky servis
Zákaznícky servis bude na riešenie reklamácie potrebovať fotografiu poškodenia, číslo objednávky a uvedenie produktov, ktoré boli v zásielke poškodené.
Reklamácia a vrátenie tovaru
Ako reklamovať
Pokiaľ ste obdržali nesprávny, poškodený alebo iným spôsobom nevyhovujúci produkt, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na e-mail infosk@petcenter.sk
K riešeniu reklamácie bude potrebné uviesť:
- Číslo objednávky
- Počet reklamovaných produktov
- Fotografiu poškodeného alebo chybne dodaného tovaru
Na upresnenie reklamácie môžete využiť Reklamačný formulár ktorý nájdete tu.
Zákaznícky servis reklamáciu odovzdá na reklamačné oddelenie ao spôsobe riešenia budete po ich vyjadrení informovaní.
Reklamovaný tovar si prosím ponechajte, je možné že na účely reklamácie zaistíme jeho odvoz.
Na spracovanie reklamácie máme lehotu 30 dní, aj napriek tomu sú reklamácie vybavené s predstihom.
Reklamačný poriadok
Vrátenie tovaru do 14 dní
Nepoškodený a neopotrebovaný tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia objednávky:
Zaslanie späť na centrálny sklad
- Tovar je možné na vlastné náklady poslať späť na centrálny sklad.
- Vopred prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail infosk@petcenter.sk ktorý Vám oznámi adresu skladu a ďalší postup.
- Až sklad potvrdí príjem tovaru, zaistíme vrátenie peňazí.
Na upresnenie môžete využiť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy https://www.petcenter.sk/obchodne-podmienky/
Vrátenie peňazí
Za uznané reklamácie a vrátený tovar platby odosielame vždy na koci týždňa.
Pokiaľ vrátenie platby trvá dlhšie ako týždeň, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis ktorý spracovanie platby preverí.
Výhody
E-shop registrácia a odber newslettera
Do nášho e-shopu je možné vytvoriť registráciu tu
V tejto registrácii sa tiež môžete prihlásiť na odber noviniek.
Ako registrovaný zákazník môžete mať uložených hneď niekoľko adries. Vytvorenie objednávky tak bude znateľne jednoduchšie.
Údaje v registrácii je možné kedykoľvek zmeniť v záložke "Moje osobné údaje"
Registrácia ďalej slúži na prehľad objednávok a prípadné rýchle opätovné objednanie.
Minulé objednávky nájdete v sekcii "Moje objednávky"
Další věrnostní programy
Novinky a akcie
priestor pre newstlettre, aktuálne akcie, letáky apod.
O nás
Predajne
Teraz môžete po Českej republike a na Slovensku nájsť viac ako 150 predajní.
Zoznam predajní nájdete tu.
Veľkoobchod
Kariéra
Si nadšenec do zvierat? Pridaj sa k nám!
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Pred kontaktovaním zákazníckej linky si prosím pripravte číslo Vašej objednávky
Zákaznická podpora
Pred kontaktovaním zákazníckej linky si prosím pripravte číslo Vašej objednávky
+420 228 884 900 Po - Pia 9:00 - 16:00 infosk@petcenter.sk